2.01.2011

Uzunlukları tahmin edip ölçüyoruz

ŞERİTLERİ CETVELİMİZLE ÖLÇÜP KESTİK. BİR TORBADA BU ŞERİTLERİ BİRLEŞTİRDİK. RASTGELE SEÇTİĞİMİZ UZUNLUĞU TAHMİN EDİP NOT ETTİKTEN SONRA CETVELLE ÖLÇÜP GERÇEK SONUÇLARI GÖRDÜK. TAHMİNLERİMİZİN NE KADAR YAKIN NE KADAR UZAK OLDUĞUNU KARŞILAŞTIRDIK. BU ETKİNLİKTE ÖĞRENCİLERİMİZ ÇOK EĞLENDİLER.




Hakkımda

Fotoğrafım
“Layered English Aquisiton Programme” uyguladığımız çift dilli eğitim programıdır. Programın; •Bilimsel araştırmalar, erken çocukluk dönemlerinde dil kazanımlarının en üst düzeyde olduğunu ve bu yaştaki çocukların bir hatta birden fazla dili yetişkinlere oranla daha kolay öğrendiğini kanıtlamıştır.